Česká filharmonie v jiném světle
autor: archiv
zvětšit obrázekV neděli 4. března 2012 natáčela Česká filharmonie nový reklamní spot, který představí náš první orchestr široké veřejnosti ve zcela jiném světle. Filmování se odehrávalo v tradičním dějišti koncertů České filharmonie, ve Dvořákově síni pražského Rudolfina pod režijním vedením Alice Nellis.
Hlavní roli hraje v novém spotu náš první orchestr, tedy jeho členové, v čele s budoucím šéfdirigentem Jiřím Bělohlávkem, který se své funkce ujme na začátku sezony 2012/2013. Nápad na jeho obsah dokazující, že reklamu na symfonický orchestr lze pojmout i netradičně a živě, pak vzešel od agentury EURO RSCG.
„Chceme posluchačům ukázat, že klasická hudba je nápaditá a že špičkové hudební umění je stejně poutavé jako tanec nebo sport. Děláme to pochopitelně s nadsázkou, v níž bychom rádi veřejnosti předvedli, že doopravdy ‚žijeme hudbou‘,“ dodává k nové reklamě generální ředitel České filharmonie David Mareček.
Spot je součástí kampaně České filharmonie, která bude diváky lákat k návštěvě koncertů v nadcházející sezoně a to v novém vizuálním stylu, který byl veřejnosti představen již na podzim loňského roku.
Abonmá na sezonu 2012/2013 si budou moci posluchači zakoupit od 10. dubna 2012 na pokladně České filharmonie na adrese Alšovo nábřeží 12 (vchod z ulice 17. listopadu a náměstí Jana Palacha).
TIP!
Časopis 18 - rubriky
Časopis 18 - sekce
DIVADLO
Rodinný festival Nuselské dvorky 2024
Po roční pauze se vrací do nuselských vnitrobloků tradiční rodinný festival Nuselské dvorky, který od samého p celý článek
HUDBA
Hudební tipy 18. týden
Ikony Kamila Střihavky
Český rockový bubeník Miloš Meier hostem v hudebním cyklu věnovaném osobnostem české celý článek
LITERATURA/UMĚNÍ
Audioknihou roku 2023 se staly memoáry
Vítězem ankety Audiokniha roku 2023 se stala memoárová kniha Vlastní životopis spisovatelky Agathy Christie na celý článek